torsdag 18 mars 2010

Vykort!

För att minnas de gånger som man gjort roliga saker tillsammans, hela familjen eller på tu man hand eller ensam...

...så köper jag ett vykort eller skriver på en lapp med datum och vad vi gjort och sen när jag kommer hem, så lägger jag det här vykortet eller lappen i en korg.

Korgen hoppas jag blir proppfull tills jag är så gammal att jag sitter i gungstol tillsammans med min man - då kommer vi ta upp ett kort eller lapp och läsa på den! För att minnas alla de stunderna som vi uppskattade som mest just då!

För helt krasst, så kommer i alla fall inte jag ihåg allt vi gjort och som vi har uppskattat under vår tid tillsammans - det är lätt att falla in i vardags tristessen!

Det här är även en uppskattad present att ge bort till ex ett par som gifter sig eller flyttar ihop! Leta rätt på en snygg låda/kista och lägg i ett vykort där det står att denna låda/kista fick ni av oss för att lägga i mysiga och roliga stunder tillsammans och en beskrivning till paret, hur de ska göra så att deras låda/kista blir full med positiva minnen!

Lycka till med att samla de positiva, roliga, mysiga och uppskattade vykorten/lapparna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar