onsdag 10 mars 2010

Jag tror på...



...att våren är på väg!
...att allt har en mening och att det löser sig med positiv attityd!
...kärleken och romantiken!
...att leva livet fullt ut!
...att man behöver bryta mönster, om man klagar på sitt liv! Är man nöjd med det liv man lever, så ska man fortsätta med det!
...att man ska behandla andra, som man vill bli behandlad själv!
...tillit och förtroende för mina nära och kära!
...att ha roligt och skratta mycket!
...ödet!
...att man måste våga för att vinna, ju mer man vågar, desto mer kan man vinna!

Hur skulle du avsluta meningen?

2 kommentarer:

  1. jag tror på...

    ...att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
    ...att ju mer man lär sig, desto bättre på saken blir man
    ...att om jag inte går och sover nu kommer jag vara svårväckt imorgon bitti!
    ...att min mamma älskar mig!

    SvaraRadera
  2. Jag tror på...

    ...mina vänner
    ...kärlek vid första ögonkastet
    ...rock'n roll

    SvaraRadera