söndag 21 mars 2010

Rinner till...


Alltså, jag måste bara få ur mig det här...

Sex är jättetrevligt och mysigt och kan vara helt underbart! Verkligen!! Att ha sex ofta, tycker iallafall jag gör att förhållandet känns mer levande och man kommer varandra nära, på alla plan! Samlivet blir enklare på något vis! Romantiken flödar och man känner sig glad och uppåt!

Men efteråt...

Kladdigt och luktar... eller så är jag väldigt känslig?! Vad vet jag!
Men att gå runt dagen efter och rätt som det är "rinner det till"... jag måste säga att det är inte trevligt. Springa på toaletten om man nu råkar vara på jobbet eller någon annanstans och torka sig, och trosorna blir geggiga OCH luktar sperma!

Sen kastar man sig in i duschen, för att bli ren... och sen kommer man ut från duschen...OCH sen "rinner det till" IGEN! Va faaaan! Samma procedur igen!

Ja, inte är jag sugen på att ha sex just när det händer inte! Vet männen egentligen om vad vi får "stå ut med" dagen efter?? Jag har börjat med att sms:a till min man, varje gång det händer, så nu vet iallafall han om hur det ligger till dagen efter! ha ha ha

Det enda som funkar, för att inte ovan ska hända är att använda kondom eller att "skjuta" utanför... Men kondom känns inte som ett alternativ, så länge man kan lita på att det inte finns otrohet och utanför funkar ju inte alltid!

Det var allt för idag! ;)

2 kommentarer:

  1. Oj vilka stora bekymmer du verka ha.....det måste vara "hemskt" att vara tjej. Måste tyvärr säga att du verkar ha ett ganska förutsägbart och tråkigt sex liv. Även om du bloggar om hur bra ni har det så verkar det som att ni har klara problem med att säga till varandra vad ni egentligen tycker och tänker.

    Detta står ju helt klart eftersom du måste messa din kille varje gång det rinner ner lite sperma i trosan dagen efter att ni haft samlag. Detta gör du bara för att han ska veta hur jobbigt du har det och få ta del av det lidande du går igenom. Ett typiskt kvinnligt tillväga gångssätt för att försöka få fram en poäng.

    Istället för att tala direkt ur skägget och säga till din kille att du inte vill springa och torka av fittan dagen efter att ni knullat med varann. Och då är det bara för din kille att acceptera detta och dra ut sin penis och spruta sin sperma över dig nästa gång han kommer, tex över brösten rumpan,ansiktet eller varför inte direkt i munnen.

    Då får du ju all sperma på ett och samma ställe och det är bara för dig svälja och se glad ut. Eftersom jag är kille så vet jag att han skulle älska att få göra just det men han är förmodligen lite toffel och låter sig hunsas av dig och vågar av den anledningen inte säga detta till dig. Och du är förmodligen en tjej som är lite fin i kanten och pryd av dig. Sätter hundra spänn på att du tycker att svälja sperma är äckligt och förnedrande och endast hör hemma i porrfilmens groteska värld.

    Men du ska veta att jag är 35 år och har aldrig träffat en kille som inte gillat eller fantiserat om att få komma i sin tjejs munn. Så innan du tänker att jag är en porrfilms skadad idiot och att din kille inte är sån så tycker jag du ska höra dig för med killar som verkligen vågar säga vad de tycker om att komma i en tjejs mun. Jag vet redan svaret som sagt men du kan ju ta reda på om jag har rätt eller fel.

    Om du nu försöker komma med argumentet att sperma smakar äckligt så ska du bara veta att slicka i sig slid sekret en centimeter från erat anus hål inte alltid är en fröjd heller, varken för smaklökarna eller luktsinnet.....Men inte fan gnäller man över en sådan sak utan man gör det för att tillfredställa och behaga sin partner. Man sätter sig alltså inte själv i det första rummet som du uppenbarligen verka göra med ditt gnällande,messande och bloggande
    (Också väldigt kvinnligt)

    Mitt råd till dig är att utmana dig själv. Lär dig svälja sperma som en riktig kvinna. Din kille kommer att älska det och han blir garanterat lite extra kär i dig när han märker vad du är beredd att göra för honom och du slipper du dina "stora" tros bekymmer.

    Har du fler bekymmer som du vill att jag ska lösa för dig så skriv en rad så återkommer jag med ett sanningens ord........ha det bäst så länge ....;) ///mr D

    SvaraRadera
  2. Hej Mr D,
    Tack för din "uttömmande" kommentar på mitt inlägg! :)
    Du har missförstått mig lite, men vi bor i Sverige och där ordet är fritt... Så jag läste och grundade och vill tacka dig för kommentaren om att jag är fin i kanten, har förutsägbart sexliv (Bättre det än inget alls?! ha ha) och att jag ska utmana mig själv (Jag gör det ständigt, men inte på så sätt som du tycker!)

    Avsugningar sker, men jag kommer aldrig att svälja, så enkelt är det! Dessutom så är säkert både jag och alla tjejer på det klara över att vi kan välja att ta sperma antingen i eller någonstans på kroppen - sen är det upp till var och en om man vill svälja eller inte!

    Smsandet dagen efter är en kul grej mellan mig och min man! Och jag lovar att det inte är gnäll och hur jobbigt det är dagen efter, utan se det mer som en påminnelse hur fint och underbart det var! :)

    Mitt inlägg skrevs inte av frustration eller gnäll utan det finns killar därute som inte har någon aning om att "grejerna" kommer ut dagen efter...

    Må bäst och tack för dina sanningens ord!
    //Katrin

    SvaraRadera