onsdag 13 januari 2010

Vision!

Dagens uppmaning blir att skriva ett brev till dig själv!

Det här brevet ska du gömma undan eller lämna till någon du kan lita på! Sedan ska du öppna brevet om 6månader-1år...

Brevet ska innehålla vad du tycker är "viktigt" och om du "fullföljer" det själv, samt vad du ska göra för att bli "bättre"...

Exempel:
1) Jag tycker att det är viktigt att komma i tid, men vet med mig att jag ofta kommer försent - ska försöka förbättra mig, för jag tycker själv inte om att vänta...
2) Mina vänner är viktiga för mig, men jag vet med mig att jag "aldrig" har tid för dem - jag ska ringa dem oftare.

Sedan när du får brevet i din hand efter 6månader - 1år, så är det väldigt intressant att se vad du tyckte var viktigt tidigare!

I och med detta så kommer ni se att tiderna förändras och även vårt sätt att tänka!

Vill ni göra det mer "avancerat" så gör även en rangordning från 1-10, vad som är viktigast för just dig i ditt liv! Både gällande trygghet, harmoni, välmående, lycka och er självklart din hobby.

När du gör detta, så ser du om du kommer närmare din vision, samt att det alltid är trevligt att se "om man lever som man lär".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar