fredag 1 januari 2010

Nyårslöften

Nyårslöften!!

Vad har du för nyårslöfte?
Skriv en kommentar vad det är!

Det är nämligen lättare att hålla ett nyårslöfte, om man talar om det för folk!
Nyårslöften är till för att hållas!

Mitt nyårslöfte blir:
att umgås med de människor i min omgivning som får mig att må bra! Det borde bli ett lätt nyårslöfte, som jag borde kunna hålla!

Så dagens uppmaning blir att kommentera i den här bloggen, ert nyårslöfte!
Ett nytt år med nya, härliga utmaningar! 2010 - here we come!

2 kommentarer:

  1. Kanske inga Nyårslöften, men saker jag vill få gjort under 2010:

    Gå med i Facebook, efter massa års påtryckning (ALLA va där :))
    Lära mig Spanska
    Hålla igång träning
    Njuta av livets stunder
    Sluta med Nikotin

    SvaraRadera
  2. Lycka till med det du vill få gjort under 2010. Allt går om man bara vill!!!!

    SvaraRadera