söndag 3 januari 2010

Vårda ditt yttre & visa dig stark!

Jag känner en kvinna, som alltid ser snygg och fräsch ut, oavsett om hon kommer från ett hårt träningspass, ur ett tufft möte, från en stressig morgon eller från en hård kväll!

Hon är inte trådsmal, men hon har DET! Oavsett vilka kläder hon har på sig, så sitter allt kanonsnyggt!

Kvinnan jag pratar om är också grymt stark, både psykiskt och fysiskt - även fast hon själv inte vet om det själv alla gånger!

Hon har varit med om mycket i sitt liv och pratar gärna om både lyckliga och svåra tider i sitt liv - och det ger så mycket till den som sitter bredvid! Hon är duktig på att lyssna och även på att prata! Jag har sett den här kvinnan i arbetslivet, privat och när hon utövat sin hobby!

Det är en kvinna att se upp till! Det är en sådan kvinna vi alla vill vara:
Stark, Snygg, Smart, Positiv, Sexig, Glad, God lyssnare, God talare och Fruktansvärt Social.

Så dagens uppmaning är att försöka vara den här kvinnan! Och jag hoppas att kvinnan jag skrivit om känner sig träffad och sträcker lite på sig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar