lördag 20 februari 2010

Kläder!


Att köpa kläder kan vara dyrt...

Kan även vara svårt att hitta det man söker, både rätt storlek och sen kanske man själv inte gillar modet som finns i affärerna just nu?!

Då fick jag ett tips av en väninna att bege mig till Nynäshamn, Pernillas Barn och Dam Secondhand

Dit kommer man med max 2st papperskassar med hela, rena och snygga kläder som tillhör säsongen. Då får man ett kundnummer, och de säljer dina kläder, samt att du får 1/2 vinsten till förfogande att handla nya kläder hos dem för!

Bara snygga, hela och bra kläder finns i butiken! Ägaren är väldigt kräsen och plockar bara in kläder som ser "nya" ut! Väldigt belåten kommer jag att komma tillbaka och jag rekommenderar er alla att bege er dit för att hitta era favoritplagg!
De har öppet: tis 10-13, tor 16-19 och lör 10-14.

Jag ska dit i helgen och byta lite kläder i min garderob - för jag har tröttnat på mitt och vill få in nytt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar