söndag 27 december 2009

Vågskål...

Är det ner värderande eller helt okej att en man säger till en kvinna:

Kan du suga av mig!!

? Det är min undran... Det är enligt mig helt beroende på vem som säger det! Och i vilket läge!

Hur ofta säger en kvinna:
Kan du slicka upp mig i brygga? Inte ofta tror jag iallafall!

Är det första gången man träffas, typ på krogen, så tycker jag att det är ner värderande att en kille frågar om man kan suga av honom! Men är det okej i ett förhållande? Eller måste man vara gifta för att det ska vara okej?

Själv tycker jag att det är helt okej, men helst av allt tycker jag att man ska ha 6 tillsammans båda två, eftersom det är mycket saker som gör att man kanske inte får till 6:et så ofta! Då vill jag iallafall att båda njuter och får (förhoppningsvis) en härlig orgasm båda två!

En avsugning må vara jättetrevligt, med tanken på att mannen inte gör någonting annat än att bara njuta och slappna av! För honom... Men för kvinnan?? Ja, det är ju trevligt att se mannen som man älskar njuta och det är mysigt. Men va faaan, om jag då blir pilsk, vad ska jag göra sen då?? Sköta resten själv eller bara "knipa ihop" och somna eller gå runt frustrerad?

Jag röstar för mer 6 åt alla, då är det okej att suga av mannen då och då. Om jag även blir slickad upp i brygga lite då och då. Men då bör man ha 6 oftare, så att man även hinner njuta tillsammans!

Jag behöver din åsikt i frågan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar