torsdag 29 april 2010

Teori 2

...Och här kommer teori 2 i gårdagens inlägg...

Om vi föds på nytt och har levt många, många liv tidigare, så har jag förklaringen varför vissa personer är homosexuella, heterosexuella eller bisexuella...

Jo, har ni läst gårdagens inlägg, så kanske ni redan har förstått vad jag är ute efter för teori!!

Tänk ett barn som föds och det är en person som har fötts pånytt. I förra livet var denna person en flicka/kvinna/gumma och det lilla barnet som fötts är en liten son!

Hmmm, då kanske det inte är så konstigt att sonen blir homosexuell, dvs en person som bara "tänder" på personer av samma kön! Samma sak om barnet som föds är en dotter, och i förra livet var denna person en pojke/man/gubbe.

Men om man har levt många, många liv och det har både varit som kvinna och som man... Då förklarar det bisexuella personer, eftersom de "tänder" på personer av båda könen! En till teori är att bisexuella "tänder" på personligheten, inte på könet, eftersom den bisexuella inte kan hantera sina känslor från sina tidigare liv som både man och kvinna!

Jaha, det var en teori, som jag tycker låter väldigt bra! Kommentarer?

1 kommentar:

  1. ja jag är ju fortfarande bisexuell som du sa att jag inte var.. hehe..

    SvaraRadera