måndag 16 november 2009

Förändringar som vi själva skapar!

Är inne i en fas i mitt liv och även min käre man, att vi gör stora förändringar i våra liv, som vi båda kommer att mår bra av!
Vi har arbetat länge inom olika branscher och har inte tyckt att det är speciellt roligt eller givande!
Jag har blivit tilldelad ett rent ut sagt skitjobb sen det företag jag jobbar för blev uppköpta och min man jobbar på ett företag där man alltid ser allt negativt!

Vi har under 1 1/2år arbetat på ett projekt och ett koncept som vi tror stenhårt på och nu har jag sagt upp mig för att arbeta med det till 100%. Känns så himla bra! När allt har börjat rulla ordentligt, så kommer vi arbeta tillsammans!

Dubbel glädje!

Har man möjligheten att förändra negativa spiraler, ska man verkligen försöka göra det! Livet är till för att levas, inte för att överleva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar