måndag 20 september 2010



Jag är upprörd, jag förstår inte hur det kan ha hänt! I och med detta hoppas och tror jag verkligen att ALLA kommer lägga ner mer tid och att fler personer kommer att rösta i framtiden och inte ligga på sofflocket!

Ett parti som säger att alla måste vara lika för att gå upp i den svenska nationen har kommit in i Sveriges riksdag. Det är en farlig dröm som vädjar till vår rädsla. Vi gillar inte främlingsfientlighet. Vi gillar olika.

En miljon människor i Sverige har rötter i ett annat land. Det gillar Aftonbladet och det gillar jag. Vi uppmanar människor att ta ställning mot främlingfientlighet, och vi gör det genom att ta en världsberömd 25-åring in i framtiden.

Stöd Vi gillar Olika om ni känner som mig!
Kram på er alla denna dystra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar