torsdag 13 maj 2010

Vedträn...


Jag vill be om ursäkt att jag inte skrivit på länge... Idé torka och dessutom har jag lagt mina "vedträn" på annat! :)

Ibland har man hur mycket energi som helst och ibland känner man att man inte har tid att göra allt som man önskar! Men som jag har skrivit tidigare: Det finns inga måsten! Därför har jag inte känt det som att jag måste skriva på min blogg...

Men nu är det dags!

Jag har tränat väldigt mycket, det har ju blivit vår!! Och då försöker jag få tid till att "ligga ute och mata mil i benen". Landsvägscyklist som jag är! Under våren och försommaren blir det alltid mycket cykling och träning på gymmet! Mer eller mindre varje dag faktiskt!

Jag mår superbra om jag tränar, endorfinerna sprutar! Om jag inte får träna, så blir jag tjurig och grinig!

Har ni inte kommit igång med er träning än?
Sätt igång nu!! Gå in på http://www.funbeat.se/
Sätt upp dina mål och sedan är det bara du själv som kan göra någonting åt saken!
Dessutom så är det bra att ha en träningskalender, för man glömmer ibland bort hur duktig man har varit eller hur lite man har gjort av det man sagt att man ska göra!

Att må bra i sitt liv man lever i just nu! Är bara du själv som kan göra någonting åt!
Går vi runt och tycker synd om oss själva - blir vi deppiga och allt känns ganska hopplöst!
Går vi runt och "klappar oss själva på axeln" och tycker att vi gör allt bra - blir allt mycket lättare och mysigare!

Ta vara på varandra och njut av livet!
Stor kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar