fredag 21 maj 2010

Fobier...


Nu kommer småkrypen, ormarna, paddorna och grodorna fram!

Vi bor i villa, och jag är inte överförtjust i några av dem, förutom smågrodorna förstås!
Men även smågrodorna är lite småläskiga iallafall när man ska klippa gräset! De kryllar av dem! På med skorna och blunda när man klipper. De klarar sig eftersom de e så små... Men lite läskigt endå!

Spindlar klarar jag inte av alls, de är äckliga djur enligt mig! Helt ofarliga, jag vet, men...!

annars har jag inga andra fobier, vad jag kommer på! Vilka fobier har du??

Trevlig fredagkväll!!



1 kommentar:

  1. Åååh..spindlar..i hate!! Jag har jättesvårt för småkryp öht. Fick en skalbagge i håret en gång och svimmade nästan av äckelkänslan när jag var tvungen att ta i den för att få bort den, uäk!

    SvaraRadera