torsdag 14 april 2011

SPAradiset



Som sagt i förra inlägget, var jag på en SPA behandling i lördags! Jag måste bara skriva om det! Det finns visst en på södermalm och en på östermalm! Billiga priser och fantastisk service!

Relax avdelningen och väntrummet förgyller tillvaron redan när man kommer in genom entrén! Lugn och trevlig musik i högtalarna, rinnande vatten i mitten av rummet, som ett vattenfall! Massa olika behandlingar för kropp och själ! Utan att plånboken blir tömd!! :)

Det finns möjlighet att man kan göra en duo behandling, dvs att man ligger bredvid varandra i ett behandlingsrum. Trevligt värre! Dessutom är alla rummen olika inredda och när jag var där fick jag behandlingen i ett japan inspirerat rum... Kul att inte alla ser likadana ut!

Det fanns även två relaxavdelningar med bubbelpool, som man kan hyra i grupp, allt från 2personer upp till 16 personer. Hyrs i timmen och med hur många man är! Inkluderat får man frukt, juice, handdukar och badrockar! En perfekt start för ett gäng innan man ska ut och äta middag!

Annars rekommenderar jag att boka upp någon behandling till någon som fyller år snart! Bättre present kan man inte få - att ta hand om sig själv och prioritera sig själv i dagens stressade samhälle! Trevlig spa stund om ni bokar upp er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar