onsdag 13 april 2011

Inspiratörer

Ikväll ska vi fundera över vilka vi har som inspiratörer i vår vänkrets...

En inspiratör för mig kan vara en eller flera personer som ger energi, som inspirerar till framgång i privatlivet eller arbetslivet och som man ser upp till helt enkelt! Jag träffade två av mina inspiratörer i lördags!
Dem gav mig en SPA timme, där jag blev skrubbad med havs salt över hela kroppen och sedan in smord med bodybutter och lite massage! Gud va skönt det va! Kommer ett inlägg om SPA stället senare...

Sen satt vi och pratade hela kvällen (givetvis med vin i glasen) och våra träffar ger verkligen energi! Stor eloge till er om ni läser!

Annars har jag en annan person i min vänkrets, som jag ser som en inspiratör. Han är en toksprallig person, som gillar fart, fläkt och snabba bilar, han är väldigt social och har alltid 1000 järn i elden samtidigt! Han sprider information och glädje och känner mer eller mindre halva Sverige! En riktig inspiratör ut i fingerspetsarna! Han inspirerar mig till att fortsätta hålla farten uppe!

En annan person som sprider glädje är en träningsvän, eller rättare sagt flera utav träningsvännerna - dem inspirerar mig till träning och instruktör, när det känns tungt och motigt! Men det är speciellt två personer jag tänker på! Den ena personen inspirerar när det gäller min instruktör roll och det ger mig energi, när jag ser att hon kommer igång och gillar träningen! Dessutom så har vi blivit vänner utanför spinninglokalen och hon har massvis att ge och jag hoppas hon känner lika som jag!

Den andra personen som jag tänker på, är en helylle energispridare, med glada tillrop, kloka kommentarer och helt enkelt en skinande diamant, när man lärt känna henne!

Jag tror att jag skulle kunna fortsätta i evigheter, det finns så många när man tänker på det! Så ta några minuter och tänk igenom vilka personer i din vänkrets som inspirerar dig, och fortsätt hjälp varandra att inspirera! Ju fler inspiratörer vi har runt om kring oss, ju mer inspirerade blir vi!
Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar