onsdag 26 januari 2011

Spinn of Hope


Lördagen den 26 mars är det Spinn of Hope igen!!

Ett spinning event, med massa olika gymanläggningar runt om i Sverige! Själva eventet innebär att flertal "lag" ska hålla igång sin spinningcykel i 12 timmar! Från kl: 07.00 - 19.00, och kostnaden är 1500kr/lag - det fina med eventet är att ALLA pengar går direkt till Barncancerfonden!!!

Man anmäler sig på deras hemsida och är mellan 6-12st personer i laget, allt beroende på hur mycket man vill "ge" och hur mycket man vill spinna!! 12st personer i ett lag blir då 150kr/person!

Har satt igång en anmälan på Najadensgym, där jag är spinninginstruktör och i dagsläget är det 13st som vill köra och det kommer vara på Friskis i Haninge, så det blir iallafall 2st spinningcyklar som kommer "rulla" i 12 timmar från Najaden. Så det blir 3000kr till Barncancerfonden! :)

Själv kommer jag inte sitta på en spinningcykel från Najadensgym, utan med min cykelklubb CK Falken! Klubben har 3st cyklar som vi bokat. Men jag kommer sitta bredvid någon från gymmet och det är inspirerande det oxå! :)

Totalt har Friskis 22st cyklar, och om det blir fullt (22st lag) så blir det 33000kr direkt till Barncancerfonden! DET tycker jag är så jäkla bra!

Så har ni inte anmält er? Då tycker jag att ni ska "dra" ihop 12st personer... från familjen, någon klubb, vänner eller företaget som du jobbar på och boka in er den 26 mars och gör nytta med nöje!!! Gå in på deras hemsida: Spinn of hope och titta vilken anläggning som ni kan köra på och slå slag i saken!

Ta hand om er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar