onsdag 1 december 2010

Släkt

Min moster startade ett släkt träd på nätet! Jättekul!

Sen blir jag som jag är... Jag vill göra det fullt ut! Till 100% i alla led, och då skulle släkt trädet öka och öka med släkt till "höger" och "uppåt". Och i det släkt trädet som moster skickade, har ingen ökat ex sin man eller barns släkt... (nutidens familjer, med ingifta barn hit och dit) Och det ville jag göra :)

Så då gjorde jag ett nytt, eget släkt träd, som jag ökar i alla led.. Det blir sjukt mycket personer! Så kul! I min mans släkt har de koll ända bak till 1500-talet, jag ska bara få boken där allt står, för att fylla i släkt trädet! Och på min fars sida har vi massa personer, som jag börjar få koll på och på mammas släkt finns oxå hur mycket syskon, kusiner och sysslingar?



Rekommenderar, att ta tag i detta medan släktens gamlingar fortfarande lever och kan berätta om din släkt! Här är länken där du kan lägga upp släkt trädet:
http://www.myheritage.com

Lycka till och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar