söndag 12 december 2010

Livet efter 40...


...känns helt underbart! :)

Okej, jag har nyss fyllt 40, men endå! Jag måste bara säga att jag är otroligt glad över mitt liv. Jag har en underbar man, underbara barn, bor i ett underbart hus, jobbar med någonting som jag verkligen brinner för, älskar mina intressen och livet är på topp! I och för sig har jag känt så det senaste året och visst finns det saker som jag jobbar på för att förbättra eller saker som jag försöker ändra, men i det stora hela så är allt så himla suvveränt!

Igår hade jag en tillställning hemma, tillsammans med några vänner och bekanta. Jag gick från ett rum till ett annat och ser vännerna prata, skratta och umgås! Då, just då kände jag en otrolig känsla i magen! Jag gillar dem och dem gillar mig och livet är så enkelt som man gör det! Så himla roligt och trevligt att sitta och få tid tillsammans utan stress eller att ingen har prestationsångest! Tack alla som va där!! <3

Sen har den underbara vintern kommit och vi har jul och nyår framför oss!

Vi ska vara nöjda med det vi har och vi ansvarar över vår egen lycka - för på så sätt så blir även vår omgivning lyckliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar